Flytterengøring


Flytterengøring tilbydes og udføres af dygtige rengørings medarbejdere hos Gentofte Privat Rengøring, når de skal have klargjort lejligheden, huset eller firmaet.

 

Gentofte Privat Rengøring har stor erfaring med alle former for rengøring, så de bliver godkendt uden anmærkninger.

 

Er De kommet i tidsnød Så hjælper Gentofte Rengøring med at få løst problemet hurtigst muligt. Afhængig af opgavens størrelse og karakter løser vi den til deres fulde tilfredshed.

 

  • Akut rengøring ved: Ind og udflytning af lejligheder.
  • Akut rengøring efter vandskade – brandskader – indbrud, ulykker, håndværkere, hærværk, håndværkerarbejde.
  • Glas skader/splinter, glasskår.
  • Rengøringen inden gæsterne kommer på besøg eller til fest/selskab.
  • Rengøring efter fest/selskab?
  • For eksempel fødselsdagsfest, reception, julefrokost.
  • Akut rengøring efter sygemeldinger.

 

Job – Bolig ordningen genindført i 2013 & 2014

 

Træk regningen fra i SKAT. Job/Boligordningen genindført. Se mere om ordningen på SKAT´s hjemmeside på dette link:

https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1947018

 

 

Gentofte Rengøring har kunder i hele stor København og vi udfører alle opgaver i følgende byer:

 

Albertslund Dragør Holte Lyngby Smørum Virum
Allerød Dyssegård Hvidovre Nivå Sydhavn Værløse
Amager Farum Hørsholm Nærum Søllerød Østerbro
Bagsværd Frederiksberg Ishøj Nørrebro Tårnby
Birkerød Gentofte Jægersborg Ordrup Valby
Brøndby Gladsaxe Kastrup Rungsted Vallensbæk
Brøndby Strand Greve Klampenborg Rødovre Vangede
Brøndbyøster Hellerup Kongens Lyngby Skodsborg Vanløse
Brønshøj Herlev København Skovlunde Vedbæk
Charlottenlund Herstedøster Ledøje Skovshoved Vesterbro

Bliv ringet op og få et uforpligtende tilbud

Dit navn

Telefonnummer


Eller ring nu direkte til os på 58 100 200

 

 

 

Flytterengøring puha gider ikke – du er jo så klar på dit nye hjem og indretning…

Du skal flytte og har nu tømt hele dit gamle hus eller lejlighed for alle dine møbler, tøj og andre genstande, og nu skal du gøre rent inden næste ejer eller lejer skal overtage.  Men du vil egentlig hellere i gang med at istandsætte din egen nye bolig. Er det en lejebolig, du skal fraflytte, er der regler for hvordan og hvor meget, der skal være gjort rent ved fraflytning. Ville det ikke være nemmere at betale andre for at gøre alt det hårde arbejde? Jo, det ville det, for ovnen trænger ikke bare til en almindelig rengøring, den har brug for en ren overhaling. Badeværelset har du vist ikke været helt god til at holde kalkfrit og nu kan du for alvor se vigtigheden i at få fjernet den kalk jævnligt. Det bliver ikke nemt at få gjort noget ved og det kommer til at tage tid. Tid, du hellere vil bruge det nye sted med at indrette og sætte alle dine ting på plads. Der skal også fjernes spindelvæv fra lofterne og dør og gulvpaneler skal vaskes. Skabene i køkkenet skal vaskes indvendigt og udvendigt. Listen over krav til, hvad du skal have gjort rent, når du skal aflevere din lejlighed til næste lejer virker alenlang og temmelig uoverskuelig. Et rengøringsfirma, der har kompetence og viden om, hvordan skidt, snavs og kalk bedst og hurtigst forsvinder som dug for solen, er måske den løsning, du skal benytte dig af og måske kan du endda få nogen til at komme og foretage en akut rengøring, så du er klar til at aflevere nøglerne til tiden. Sidst men ikke mindst ved du at tingene bliver gjort efter kravene, for et professionelt firma ved godt, hvad der skal til for, at rengøringen bliver godkendt.

Vi kender det efterhånden alle sammen, måske ikke på egen hånd, men vi har alle set billeder i tv efter store regnskyl, der giver massive vandskader i kældre og lavt beliggende huse. Det er ikke bare ubehageligt at gøre rent efter en gang kloakvand i kælderen, det kan også være direkte sundhedsskadeligt. Derfor er det bedre og ikke mindst mere sikkert at få et professionelt rengøringsfirma til at forestå rengøringen efter en sådan omgang.

Det samme gælder hvis du har været så uheldig, at der har været brand eller andre ulykker i dit hjem. Oprydning og rengøring efter brandskader og ulykker i hjemmet kræver ofte mere end en almindelig rengøringsindsats. Tit så er følelserne også oprørte så det kan være en vanskelig personlig opgave at gøre rent efter en brand eller anden form for ulykke. Mange vil her foretrække, at få et professionelt firma til at klare rengøringen for dig og din familie eller din virksomhed.

Har du haft indbrud og der er blevet smadret vinduer, kan et professionelt rengøringsfirma også hjælpe med at få ryddet ordentligt op bagefter. Det giver dig en større sikkerhed for, at alle glasskår og splinter er væk, når der bliver brugt større maskiner end din almindelige husholdningsstøvsuger. Disse maskiner kan  langt bedre klarer opgaven at gøre rent efter, du har haft håndværkere i hjemmet. Der skal ikke meget til før alt er dækket af støv og det kan tage årevis, før man selv kommer helt i bund efterfølgende – eller sådan kan det i hvert fald nemt føles.

Nyd din fest mere, når du har sørget for professionel rengøring før og efter din fest. Skal du holde fest eks. konfirmation, bryllup, reception, julefrokost el. lign. og ønsker du, at dit hjem eller firmaets lokaler skinner, når gæsterne ankommer, så få et rengøringsfirma til at gøre rent inden festen. Så har du tid til at planlægge alle de andre og meget sjovere ting vedr. festen. Når så festen er overstået, så få gjort rent igen. På den måde har du langt større mulighed for at nyde din fest sammen med dine gæster, og bagefter kan du bare nyde minderne og billederne fra festen. Du kan også benytte dig af professionel rengøring, hvis du har lejet selskabslokaler og gerne vil sikre, at alt bliver rengjort ordentligt. Mange lokaler giver dog mulighed for at tilkøbe rengøring, men det kan være en fordel selv at være herre over rengøringen, også selvom man ikke selv udfører den.

Kontakt Morten Rosenby for et godt tilbud på akut flytterengøring.

Gentofte Privat Rengøring

Emdrupvej 119

DK-2400 København NV.

Telefon: 58 100 200

Mobil:    50 36 24 16

info@gentofte-rengoering.dk

CVR Nr: 33410808